Цей сайт має обмежену підтримку для вашого браузера. Ми рекомендуємо перейти на Edge, Chrome, Safari або Firefox.

UP TO -50% FALL-WINTER'24 COLLECTION

Cart 0

Більше немає товарів, доступних для покупки

Продукти
Оцініть доставку
Додайте примітки до замовлення
Проміжний підсумок Безкоштовно

БРЕНД SAYYA ПРЕДСТАВИЛ #SELFCARE ДРОП, КОТОРИЙ АКЦЕНТИРУЄ ВАЖНІСТЬ УХОДУ ЗА СВОЇМ ЗДОРОВ'ЄМ

БРЕНД SAYYA ПРЕДСТАВИЛ #SELFCARE ДРОП, КОТОРЫЙ АКЦЕНТИРУЕТ ВАЖНОСТЬ УХОДА ЗА СВОИМ ЗДОРОВЬЕМ

Бренд SAYYA презентував DROP для пост карантинного літа. Дизайнер Люба Макаренко хотіла нагадати про те, як важливо дбати про себе в умовах глобальної пандемії, яка поширилася на всі сфери життя.

«Нові реалії заставили нас переосмислити цінності, а вільний час дозволить освятити себе саморефлексії, — говорить дизайнер. — Оказалось, що бути егоїстичним — часто всього лише означає прислухатися до себе, а банити токсичних людей — значить, жити в гармонії з собою. На речах колекції ми нанесли надрукувати етикетки для догляду за собою — міні-нагадуваннями про те, як потрібно забити про своє психічне здоров’я».

Матеріали колекції SAYYA практичні і не вимагають складного уходу. Основу каплі склали універсальні луки, до яких все прийшли на карантин: розслаблені спортивні костюми з хлопка.

Довгі і короткі світшоти, шорти і спортивні брюки з хлопка міксуються за принципом монохромності кольору луків, або в концепції колор-блокінга.

Наприклад, верх від салатового спортивного костюма можна доповнити білими шортами, а хлопкові брюки носити з непромокаемой ветровкой в ​​тон.

Аксесуари Dropa представлені яскравими сумками-кросбодами, які декоровані канатами та пластиковими кріпленнями. В них можна помістити все необхідне — телефон, ключі та кредитні карти.

Доповнити луки дизайнер пропонує шкіряними мюлями на низькому стійкому каблуці в салатовому, лососьовому та білому кольорах.