Бренд SAYYA презентував DROP для пост карантинного літа. Дизайнер Люба Макаренко хотіла нагадати про те, як важливо дбати про себе в умовах глобальної пандемії, яка поширилася на всі сфери життя.
«Нові реалії заставили нас переосмислити цінності, а вільний час дозволить освятити себе саморефлексії, — говорить дизайнер. — Оказалось, що бути егоїстичним — часто всього лише означає прислухатися до себе, а банити токсичних людей — значить, жити в гармонії з собою. На речах колекції ми нанесли надрукувати етикетки для догляду за собою — міні-нагадуваннями про те, як потрібно забити про своє психічне здоров’я».
Матеріали колекції SAYYA практичні і не вимагають складного уходу. Основу каплі склали універсальні луки, до яких все прийшли на карантин: розслаблені спортивні костюми з хлопка.
Довгі і короткі світшоти, шорти і спортивні брюки з хлопка міксуються за принципом монохромності кольору луків, або в концепції колор-блокінга.
Наприклад, верх від салатового спортивного костюма можна доповнити білими шортами, а хлопкові брюки носити з непромокаемой ветровкой в тон.
Аксесуари Dropa представлені яскравими сумками-кросбодами, які декоровані канатами та пластиковими кріпленнями. В них можна помістити все необхідне — телефон, ключі та кредитні карти.
Доповнити луки дизайнер пропонує шкіряними мюлями на низькому стійкому каблуці в салатовому, лососьовому та білому кольорах.